عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 18 فروردين 1402
بازدید : 37973
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


یک سیستم مجرای 9.0 کیلوواتی کانال های رسانه را جدا می کند. با سیستم تهویه مطبوع جدید 9.0 کیلوواتی Midea Ducted از راحتی خانه خود در تمام طول سال لذت ببرید.

با داکت اسپلیت مدیا می توانید کل خانه خود را تهویه مطبوع کنید. داکت اسپلیت مدیا راحتی کامل خانه را با راه حل های تهویه مطبوع کانالی برای راحتی، کارایی، سهولت و قابلیت اطمینان واقعی ارائه می دهد. امکانات موجود شامل موارد زیر است:



7.1 کیلو وات

9.0 کیلو وات

10.5 کیلو وات

12.5 کیلو وات

14.0 کیلو وات

17.0 کیلو وات

مشخصات داکت اسپلیت مدیا 9.0 کیلووات

محکم ساخته شده است

راحتی قابل اعتماد با واحدهای بیرونی ساخته شده برای دوام و آزمایش در شرایط آب و هوایی شدید.

تکنولوژی ضد خوردگی Goldfin

یک پوشش ضد خوردگی ویژه از سرمایه گذاری شما در کنترل آب و هوای داخلی در برابر تأثیرات محیطی محافظت می کند.

مصرف برق با مبدل کواترو DC

فناوری اینورتر DC برای عمر طولانی و صرفه جویی در مصرف برق.

داکت اسپلیت مدیا راه حلی برای خنک کردن یا گرم کردن کل خانه شما است. سیستم کانال گردش معکوس با یک واحد داخلی و خارجی کار می کند. یونیت داخلی هوا را از طریق کوره هوای برگشتی در خانه شما می کشد، جایی که بسته به تنظیمات سیستم شما خنک یا گرم می شود، و سپس آن را از طریق کانال های موجود در فضای سقف و سقف یا خروجی دیوار به داخل خانه هل می دهد.



مزایای داکت اسپلیت مدیا

دمای خانه از نقطه تنظیم انتخابی شما برای بهینه سازی گرمایش و سرمایش زمانی که خانه شما راحت است. داکت اسپلیت مدیا دارای مدیریت هوشمند برای جلوگیری از اتلاف انرژی است.

ترویج منطقه بندی هوشمند

در قبوض برق صرفه جویی کنید

بدون به خطر انداختن راحتی

منطقه بندی سیستم مجرای اسپلیت مدیا جدید به این معنی است که همه می توانند از دما و جریان هوای خود لذت ببرند و شما می توانید با خاموش کردن جریان هوا به اتاق های بلااستفاده در انرژی و هزینه های جاری صرفه جویی کنید.

Midea گروه فناوری پیشرو در جهان است. داکت اسپلیت مدیا فضایی راحت ایجاد می کند که به شما امکان می دهد از زمان با کیفیتی در خانه لذت ببرید.

Midea از زمان تأسیس در سال 1968، پیشرو جهانی در لوازم مصرفی، تهویه مطبوع، روباتیک و سیستم‌های اتوماسیون صنعتی و زنجیره‌های تامین هوشمند بوده است. Midea به بیش از 200 کشور می فروشد.


رسانه چیلر

خنک کننده مدیا اینورتر DC هوا خنک سری Aqua Tempo Super II جدیدترین کولر DC Midea اینورتر هوا خنک Midea است. طراحی جمع و جور و عملکرد عالی آن را برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب می کند. کولرهای متوسط ​​زمانی که دمای محیط تا 52 درجه سانتیگراد و دمای آب خروجی زیر 0 درجه سانتیگراد باشد می توانند در حالت خنک کننده کار کنند. در این محصول از فن مدیا استفاده شده است.

سوئیچ جریان آب و کنترل کننده سیمی همگی در صدا خفه کن رسانه تعبیه شده اند و نصب را آسان می کنند. ماژول هیدرولیک با پمپ آب و مخزن انبساط را می توان با توجه به نیازهای نصب خاص سفارشی کرد.



تجهیزات موتور مبدل DC

بازده انرژی دارای رتبه A++

دامنه کاربرد گسترده

نصب و سرویس آسان

مبدل حرارتی با راندمان بالا

مدل پیچ مدیا چیلر

چیلرهای پیچی هوا خنک Midea برای برآوردن نیازهای فعلی و آینده از نظر قابلیت اطمینان، بهره وری انرژی و کنترل هوشمند طراحی شده اند. چیلر اسکرو مدیا از بهترین فناوری موجود امروزی استفاده می کند: کمپرسورهای پیچی دو روتور با ظرفیت متغیر به درستی با چیلر و کندانسورهای طراحی شده برای انتقال حرارت و کارایی یکپارچه شده اند. مدل پیچ مدیا چیلر برای مدارس، بیمارستان ها، مراکز خرید، ساختمان های اداری و کارخانه ها و کارخانه های تولیدی ایده آل است.

 


مشخصات کولر پرس اسکرو با هوا خنک (T1-T3)

کمترین هزینه کل مالکیت

عملیات بی صدا

صرفه جویی در هزینه های نیروی کار

طراحی انعطاف پذیر

نصب آسان و سریع

بسته رسانه ای سقف

پکیج تهویه مطبوع سقفی Midea برای ارائه راه حل های انعطاف پذیر برای سالن های بزرگ، انبارها یا سایر کاربردها طراحی و توسعه یافته است. انعطاف پذیری طراحی سقف پکیج مدیا شامل طراحی فشرده است.

پکیج رسانه ای خواص ضد خوردگی ویژه Rooftop برای مناطق ساحلی یا مناطقی که در معرض مواد اسیدی هستند مناسب است. اقدامات مختلفی برای اطمینان از عملکرد عادی و قابل اعتماد آرایه های خورشیدی با بسته های رسانه ای وجود دارد: حفاظت از جریان سیستم، حفاظت قطع فشار بالا/پایین، حفاظت روشن/خاموش سنسور دما و غیره. حفاظت سه فاز را می توان تطبیق داد.


مجموعه ای از سه مدل بسته رسانه ای با محدوده توان 22-105 کیلو وات

مقاومت در برابر خوردگی بالا پانل های کیس (فولاد صنعتی گالوانیزه G-90) تایید شده توسط تست ASTM A 653.

لوله های مسی مرغوب در تمامی اجزای سقف پکیج کریر;

کمپرسورهای با راندمان بالا و قابل اعتماد تولید شده توسط Copeland، Hitachi و Danfoss

دستورالعمل های نصب و عملکردهای کنترل، خود تشخیصی، ایمنی، کنترل دما؛

پورت خارجی برای بررسی فشار مبرد (برای اتصال گیج فشار).

اتصالات جانبی یا پایین به کانال های هوای سقف رسانه ای در هنگام نصب مشخص می شود و کانال های ورودی یا خروجی هوای استفاده نشده با درپوش مهر و موم می شوند.

همراه با بخاری برقی اختیاری، نصب شده در کارخانه (باید هنگام سفارش نصب شود)

دریچه ای برای مخلوط کردن هوای تازه با عناصر گرمایش وجود دارد و بسته رسانه ای فیلتر قاب هوا را با افزایش راندمان برای سانروف می چرخاند.

کنترل از راه دور سیمی - ترموستات اتاقی Midea KJR-12B با سنسور دمای یکپارچه.

دستگاه تسمه V چرخ پروانه، موتور - کشش قابل تنظیم روی قرقره "لغزنده"، دریچه بسته رسانه ای یک گزینه ساده است.

بخاری های گازی توسط شرکت سازنده نصب نمی شوند و به عنوان لوازم جانبی عرضه نمی شوند، اما کنترل کننده های دمای گاز کانالی با مشعل و اتوماسیون پکیج مدیا قابل سفارش هستند.

مراجعه به صفحه مقاله:  https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-69/290351-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com